What a night

Förr i tiden när jag var ute o festade var och varannan helg så brukade jag göra listor i bloggen på allt sjukt som hänt under helgen/kvällen. Efter förra veckans kryssning så tänkte jag att det var dags igen;
 
  • Jag drack ungefär 15 shots med bananlikör.
  • Jag körde "jag har aldrig" med 8 främmande killar.
  • Jag sjöng med i hejaramsor om Brynäs ( usch..)
  • Lisa gjorde så att en kille ramlade och fick sy två stygn i huvudet.
  • Vi träffade Peter Siepen.
  • Vart attackerad av en äcklig kort, tjock gubbe som flåsade mot mig i tax freen.
  • Vi raggade upp de biffiga säkerhetsvakterna.
  • Jag ramlade ner från ett litet "podie" ungefär 37 gånger för jag försökte undvika slisket som kom närmare hela tiden.
  • Jag och Jocke från Gävle försökte kidnappa en 12 årig pojke som vi döpte till Justin Bieber
  • Jag fick höra att jag inte var en gift kvinna, jag var en utmaning. 
  • Vi dansade och posade med bananer i pyamas.
  • Vi gick inte och la oss förrän halv nio på morgonen.
  • Vi gick upp halv tolv, bara tre timmar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0