Im back bitches

Jag är tillbaka! Det var tydligen för avancerat att klicka på en länk och ta sig till min andra blogg. Det måste vara enda förklaringen till att jag efter några veckor fortfarande hade ungefär tio gånger mer besökare på denna bloggen än på den andra där jag faktiskt uppdaterade.
 
Idag har jag en ledig dag. Kors i taket!!
Dagen har jag hittills spenderat genom att göra massa massa thaisoppa så jag har matlådor och kollat serier. Ooooch beställt en ny fin höstjacka. Det är just nu 25% rabatt på stadiums hemsida så man får ju passa på. Dock fanns jackan bara i xs men har xs i min andra peakjacka och det funkar så får hålla tummarna för att den passar! Och att den kommer innan det blir för kallt för att använda den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0