I work out

Körde ett konditionspass med intervaller idag på gymmet, trodde jag skulle dö! Har ju inte tränat kondition på väldigt länge eftersom jag varit småsjuk hela tiden den senaste månaden (främst på grund av skit-allergier). I alla fall så körde vi 20 min löpband, 20 på crosstrainer och 20 på cykeln, och jag varierar i hastighet, motstånd och lutning för att få bästa resultat. sen körde vi också 12 minuter på den där armgrejen där man vevar i en hjulliknande maskin. Låter väldigt proffsigt.. Men jag älskar den, mina armar har blivit mycket smalare sen jag började med den regelbundet och idag märkte jag även att det syns en liten muskelkontur vid axlarna. Jag älskar att se resultat!! Nu ska jag försöka hålla mig vaken en halvtimme till ungefär sen blir det sängen, ska köra ett fett konditionspass imorgon också. Lika bra att pasa på när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0