They tried to make me go to Gleehab

Och så var det fredag, Williams sista arbetsdag innan han har semester. Själv är jag ledig fram tills måndag eftermiddag, vi rensade lite i mitt schema så jag skulle få vara hemma och vara sjuk ett tag. Har mått riktigt dåligt fram och tillbaka i flera veckor men aldrig riktigt haft tid att kurera mig. Så de här lediga dagarna spenderas mestadels i sängen med första säsongen av Glee.


Imorgon däremot ska vi stå på bakluckeloppis i Täby. Har rensat ut en massa grejer som för mig är skit men som kanske kan vara något att ha för andra. Sist mamma stod där tjänade hon flera tusen.. Det är ju ett par vinterskor!!


Lägger ut en bild som inte har någonting med inlägget att göra, men den är snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0