Glamourama

Sitter och tittar på andra säsongen av Glamourama. Perfekt slö-tv när man stått på en loppis hela dagen medans folk slitit i en gamla grejer. I alla fall så tjänade jag ihop en del pengar, ungefär hälften av det aom Marc Jacobs väskan i några inlägg under kostar. Men den sla jag ju ändå inte köpa nu, den är ju mitt lockbete för att klara shoppinglöftet.

I alla fall, Glamourama! Jag kan inte bestämma mig för om jag står ut med tjejerna eller inte.. Anna är ju ganska härlig, men samtidigt lite för mycket. Det enda jag känner att jag verkligen inte förstår mig på dock, det är det här med alkoholen. Förstår inte varför man måste dricka 'ett glas vin' hela tiden.. Gör det mig till en pretto-mormor?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0