Vila i frid

Nu har jag inte uppdaterat på en vecka, och ändå tittar ni in här. Jag både tackar och ber om ursäkt!

Under veckan som gick så förlorade jag och William sammanlagt tre släktingar, först gick hans farfar bort, sedan min morfars bror och i söndags så skyndade vi oss upp till Avesta för att hinna dit innan Kerstin, Williams mormor tog sina sista andetag. Vi hann dit allihopa och vi var där när hon somnade in, allt gick lugnt och fint till. Skönt att hon inte behöver lida längre.

Men om det finns en gud så får han fan ta o skärpa sig nu för om det fortsätter i den här takten kommer vi snart inte ha någon som helst familj kvar..





















I hope you're in paradise now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0