sjukdom, inbrott, fotboll och hockey.

Alltså jag har faktiskt en del läsare som kikar in här varje dag.. Men det är inte en jävel som kommenterar.. Igår hade jag jobb och badminton inplanerat men vaknade upp med världens huvudvärk och illamående.. vart därför ingetdera. Hade dessutom varit vaken en del på natten då svågern ringde och sa att det varit inbrott i huset medans han var ensam hemma.. Han vaknade av att inbrottstjuvarna kom in i hans sovrum.. Som tur är så flydde dom när dom fick se honom.. Helt sjukt att folk faktiskt bryter sig in i folks hus och tar deras saker.. Sjuka vidriga jävla varelser!! Som "tur" är så fick dom bara med sig kläder och lite smycken, tyvärr var några av dom smyckena ifrån deras farmor som gick bort i höstas.. I alla fall så är alla låsen bytta och polisen har varit där och tagit fingeravtryck så nu håller vi tummarna för att dom jävlarna åker fast!!

Idag var vi inställda på en plocka-hemma-dag. Jag tänkte plocka undan vinterjackor och skor och plocka fram lite vårkläder och sen tänkte vi kolla matchen.. Det är bara det att både jag och William fått för oss att matchen var idag men den är faktiskt imorgon så chi fick vi. Får kolla hockeyn istället.




Finaste maken på Emirates förra helgen ( och jaa, jag ska lägga upp fler bilder ifrån London jag lovar!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0