From Buhu till Woho

ÅÅååh vart ingen jcka igår. Den var allt annat än gjord för mig. När den gick att knäppa över brösten så var det alldeles för stora ärmar och när den var lagom i ärmarna var den för kort på längden och så vidare.. Dessutom var inte kudden nå bra heller.

Men jag fick i alla fall med mig lite annat hem, en annan soffkudde i zebramönster, en väggljusstake och lite andra smågrejer som inte är värda att nämna! Idag ska vi inviga våra nya Badmintonrackets. SKulle ju ha gjort det redan förra veckan men då vart jag sjuk.. Ovanligt.. I alla fall så är jag fortfarande inte helt bra ( det är öronen som spökar ) men nu så kan jag i alla fall röra mig utan att det snurrar i hela huvudet.

Imorgon ska jag försöka få en tvättsugetid och på fredag.. ja sen på fredag, då händer det grejer!! Tjejkväll med middag och mys hemma hos Malin med henne Sanna och Ida. Ska bli oerhört trevligt som alltid när vi träffas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0