Honeymoon

Våran bröllopsresa spenderades på Makriaglos ( Kreta ) helt underbart ställe och jag vill tillbaka dit NU! Jag hade aldrig varit på solsemester innan och William sa innan vi åkte att han var rädd för att jag efter det här bara skulle vilja åka dit igen. Och det hade han rätt ! Varför åka till något annat ställe när det här var så himla underbart och perfekt? I alla fall så la jag precis upp lite bilder på facebook ifrån resan och jag tänkte passa på att slänga upp dom här samtidigt. Så enjoy!






Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: vet ej varf man får vita streck. man är ju inte helt platt på rumpan, så när man ligger på rygg läggs rumpan platt på glaset, och självklart blir det veck .

det betyder inte att man är slapp. snarare tvärtom

2010-09-29 @ 22:31:48
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0