Things dont always turn out that way

Varje onsdag är det kareoke på "kvarterskrogen" i Huddinge. Och varje onsdag är det ett gäng retards som är där och sjunger, vilket både jag och Edwina och flera andra tycker är väldigt underhållande. Så i onsdags planerade vi att gå dit, igen. Den här gången skulle jag dock vara nykter ( Min kropp klarar inte av alkohol och lite då och då så bestämmer den sig för att reagera genom att göra mig illamående innan jag ens hinner bli full så då är det lika bra att ta en paus på några månader vilket jag bestämt mig för att göra nu, jag är INTE gravid!! ).

Men i alla fall, bara för att man ska vara nykter betyder det ju inte att man inte fixar sig, så jag slängde på mig skinnbyxor, heels, rött läppglans och hela kitet bara för att upptäcka att det var.. Stängt. Japp, vi kom dit och det var alldeles kolsvart och precis innanför dörren stog en skylt med texten "STÄNGT, nya ägare öppnar snart igen". Så där var vi helt fixade båda två, en onsdagskväll. Så vi bestämde oss för att gå till O'learys bara för att ha något att göra. Jo tack, det var ju roligt... NOT! Så istället gick vi till macken och köpte chips ( killen i kassan måste undrat varför vi var så uppklädda ) Sen åkte vi hem till mig och kollade på lite How i met your mother och svullade istället.

Det blir aldrig som man tänkt sig!





En bild på mig och Edwina från min födelsedag i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0