Theres nowhere unless youre there




Ikväll är min man på bandy medans jag är hemma och kollar på idol och förösker torka golven så gott jag kan. Lyckades göra något med ryggen sist jag hade tvättstugan och den gör inte direkt mindre ont av att hela tiden böja sig framåt med dammsugaren och golvmoppen. Imorgon kommer min mammi hit för en heldag ( ja William ska iväg imorgon oxå ) vi ska sätta upp lite tavlor och fixa lite smått! Men för att jag ska klara av det bör jag nog gå och lägga mig hyffsat omgående så min rygg förhoppningsvis mår bättre imorgon. Ska bara kolla vem som åker ur idol och kanske vänta på att William kommit hem oxå.

Har förresten kommit in i en extrem McFLY period igen, vilket är passande eftersom dom släpper nytt den femtonde februari. Och Good Charlotte gör det redan den tredje. LOVELY! Vad vore livet utan William och musik? Absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0