There is a god

Just nu är humöret på topp, sitter och lyssnar på underbara underbara UNDERBARA Mcfly! Och dessutom har jag fixat ny abonnemangsform utan bindningstid och betydligt mindre månadskostnad än innan så I'm gonna be a rich bitch. Ikväll blir det utgång med Malin, Sanna och Ida på ollan och med Mcfly på högsta är det rätt uppenbart att jag är fruktansvärt taggad!

Snart ska jag springa ner till Ica och handla lite och sen blir det middag, fläskfilé med pommes och chili-bea, MUMS! Efter middagen blir det mys med älskling och idol innan jag gör mig i ordning och möter upp Mallan & c/o.


Eftersom jag vet att vad ni än hittar på så lär eran kväll inte bli grymmare än min så jag tänkte göra er en liten tjänst.. Jag lägger in en bild på min gud och länkar en låt så kan ni både sitta och titta på honom OCH lyssna på hans gudomliga röst. Varsågoda!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0