Tan Tan Tan

Tjoo! Tittade precis på statistiken för första gången sen jag började skriva här igen, och ni är i alla fall några stycken som kikar in varje dag. Nu jobbar William natt igen och jag försöker sysselsätta mig själv för att inte gå o lägga mig alltför tidit, jag har sovit som ett barn de senaste dagarna, det vill säga HELA TIDEN. Känns som att jag bara vaknar för att äta.

Imorgon ska jag ge mig av till solariet för första gången på evigheter, det är ju dags att bygga på tatueringen på armen snart så vill passa på o sola lite innan dess för sen får man hålla sig därifrån ett bra tag till. Sååå vad händer i veckan då?! Jadu, någon dag ska jag tvinga med William till Barkarby för att köpa en ljusstake och så ska det väl fixas lite här hemma. William ska bort både fredag och lördag och på lördagen så kommer mamma hit för o hjälpa mig o sätta upp lite tavlor och sånt. Spännande liv man lever. Nu blir det scrubs på sexan och sen sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0