Nöjd nu EddoPeddo?

Edwina skäller på mig för att jag är dålig på att uppdatera, så det är bäst att jag skriver något, annars blir det nacksving nästa gång vi ses.. Idag har jag fixat lite hemma och sen var jag och William på IKEA med mamma o köpte lite grejer.

Och imorgon ska jag färga håret. Japp, you heard me.. Och allt är Williams fel. Jag försöker acceptera det faktum att min riktiga hårfärg är tråkig pissblond men varje gång jag tror att jag har lyckats så säger han hur bra jag passar i mörkt hår och hur mycket finare jag är i det.. Tror ni jag tänker gå runt och vara ful i blont hår då när jag kan gå runt o vara fett jävla awesome i mörkt? Och mamma, om du läser det hära så har du lite tid på dig att lugna ner dig och så behöver du inte säga att allt mitt hår kommer ramla av och bla bla bla.. Och du kan heller inte  hota med att jag måste raka av mig håret för det gör jag ju frivilligt nu för tiden. Och om du INTE läst, då får jag vara argare på dig för att du inte ens läser din dotters blogg.. ;)

William lagar mat just nu ( eller nej just nu sitter han och läser vad jag skriver men innan och efter han läser så lagar han mat ) vi ska få chickenbits med ris och currysås.. Skulle skriva att det kn*llar i munnen men jag är en snäll flicka så jag nöjer mig med att skriva att det är förjävla gott! Och ikväll är det fotboll, ARSENAL! Och Eduardo kommer hem till Emirates och hälsar på, Welcome back Dudu!

NU är maten klar, LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0