Min man rakade av mig håret..

Jag tänkte så här, jag har en massa tatueringar, och dom kommer aldrig försvinna. Så vågade jag göra dom, så borde jag ju våga raka av mig en del av håret som faktiskt kommer växa ut! Så jag gjorde det.. Och jag ångrar mig inte en sekund!! Det är så jävla snyggt! Och så fort jag hittat batterier till kameran ska jag lägga upp bilder här. Idag ska William klippa sig och jag tänkte tvinga med honom in på H&M en snabbis, vi ska på begravning om en vecka och jag måste köpa en svart klänning som inte visar mina behag lika mycket som dom svarta klänningarna som jag har gör.


Förresten så har jag världens bästa man!! Jag har varit ute efter en ny vinterjacka men eftersom att min ekonomi inte är den bästa så erbjöd han sig att köpa en till mig, och vi hittade den finaste EVER igår! Det är nästan så man längtar lite efter snön så man får använda den. Det kanske blir smygpremiär på onsdag när jag ska dra med Edwina på hockey ( tro inte att du kommer undan ). Nu ska jag hoppa in i duschen och raka ben coh sånt, det behövs! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0