Are we human? Or are we Arsenal?

I övermorgon fyller jag år. En riktig gammal kärring blir jag.. hela 21 år!!! Eftersom att det ska firas med bravur ( läs: supa bort sorgen ) så ska jag ner till centrum alldeles strax för att inhandla en flaska tequila. En gång om året får man festa som att man fortfarande vore 17 och det är på sin födelsedag.

 Tyvärr så är inte William hemma då eftersom att han är nere i piss-skåne. Igen.. Men jag får i alla fall fira min födelsedag med dom näst bästa ;) haha! Men nu blir det i alla fall duschen. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera nu oxå men det är så mycket att tänka på nu när det är knappt en månad kvar till bröllopet. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0