Gooners

Imorgon gäller det. Klockan tio på morgonen skriver vi kontraktet! Sedan bär det direkt av till lägenheten för att spruta radar och några timmar efter det börjar städningen! Sen på kvällen ska vi till Molle på fiiiiika för igår blev han stor pojke.. Okej, större!


Förresten gillar jag inte Bajselona. Om dom tror att dom ska få ta min Clichy så tror dom fel! Och något dumt bajs tyskt lag ska inte röra min Rosicky heller! William säger att det kommer hända mycket med Arsenal i sommar och det kan jag väl stå ut med så länge det är spelare som tillkommer. Däremot har jag lite svårt att acceptera att spelare kommer försvinna. Det är ju det här laget som William har hjärntvättat mig med och som jag har lärt mig att älska.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0