Shoppi shoppi

Det blev inte den svarta pälsjackan, jag köpte en annan mycket finare istället! Tyvärr hann jag inte smyga med sammets tightsen i shoppingpåsen för jag fick inte ens kolla på annat för William :( men det var väl lika bra, finns inte direkt pengar till nöjes-shopping just nu.

Men om en vecka och två dagar åker vi ju till London o där ´har jag tillåtelse att spendera en massa pengar! Hoppas bara att jag hittar något. Finns inget mer frustrerande än när man har en massa pengar att spendera men inte hittar något att spendera dom på.

Nu ska jag kolla klart på one tree hill och sen krypa ner i sängen och vänta på att min man kommer hem igen. Jag ska passa på att sova ut imorgon för på fredag ska jag jobba så då måste jag vara utvilad för att orka med alla ungarna. Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0