Mark me!

Som de flesta vet så ÄLSKAR jag tatueringar. Jag hade planer på att göra en stor på ryggen till vintern men eftersom att min pojkvän absolut inte ville ( han bestämmer inte över mig men det är han som tittar på min kropp mest och jag respekterar hans vilja ) så därför har jag nu en annan som första prioritet. Och jag vet att min mamma inte vill att jag ska tatuera mig. Men det känns lite som att jag lyssnar alldeles för mycket på min mamma ändå och att jag måste få göra något rebelliskt, jag är trots allt tjugo ( och är inte ens med barn ännu ).

Och jag vet att tatueringar sitter där hela livet så man ska inte göra något som man inte kan stå för och som man tror att man kommer att ångra. Jag har hittills ( sen jag var sjutton ) gjort två stycken tatueringar och jag älskar dom båda två och det är saker jag alltid kommer kunna stå för. Dom sitter på ställen där dom oftast är dolda men det jag har planer på nu kommer vara lite mer synligt, men självklart kommer det gå att täcka över. Så mamma och William, nu har jag förberett er.. Jag är redo för protester!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0