6/10 09

Igår köpte jag en jacka. Idag lämnade jag tillbaka den. Den var fin och så men det var inte jag. Nu lutar det åt att det blir en fuskpäls ifrån H&M istället, jag behöver en jacka som jag kan ha nu de dagar då det är för kallt med skinnjackan. Och jag skulle känna mig betydligt mer bekväm i en sådan. Dessutom är den billigare! Får se när jag har tid för att åka iväg och köpa den. Kanske kan övertala min älskling att åka imorgon när han vaknat ( Får se om inte ett par sammetsleggings smyger sig med ner i shoppingpåsen oxå ) . Han jobbar natt den här veckan så han har precis åkt iväg. Det är så sjukt jobbigt att somna utan honom varje kväll, och varje morgon vaknar jag vid ungefär fem tiden o så kan jag inte somna förrän en timme senare när han krupit ner bredvid mig. Jag tror att jag aldrig kommer vänja mig vid att sova utan honom när jag vant mig vid att sova med honom. Blir ett helvete nästa sommar då han ska på utbildning i Skåne i åtta veckor ( som tur är kommer han hem till mig på helgerna ). Men den dagen den sorgen, det är ett tag kvar tills dess. Nu ska jag titta på senaste Greys och sedan gå o lägga mig. Natti Natti!

Ps: Mamma, jag har hittat min andra vante!

Ps 2: ALLTID OAVSETT, FÖREVIGT DJURGÅRDEN!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnos, du får skaffa dig ett jobb med samma arbetstider som Wille, så slipper du sova själv.



Grattis till vante-fyndet :)



Heja AIK :)

2009-10-07 @ 08:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0