Med dig på andra sidan jorden

Alldeles nyss så fick jag lyssna till ditt skratt,
Du berätta att du sakna mig inatt,
Det gör jag med.


Winnerbäck har alltid rätt! William ringde mig nyss och pratade lite. Han berättade att han ropat efter mig i sömnen inatt, men jag är ändå fullt övertygad om att jag saknar honom mer.. Med tanke på att hann åtminstonde kan sova, det har inte jag kunnat göra ordentligt sen han åkte. I övermorgon kommer han i alla fall hem, och tidigt på morgonen dessutom så det är inte övermycket tid kvar.. Fast alldeles för lång tid förstås! Idag har jag gått runt som en zombie, jag har feber och är helt matt i hela huvudet och kroppen. Så nu resten av kvällen ska jag ägna mig åt lite små städning, sen lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar. Och sen när jag vaknar är det helt plötsligt Måndag. Woho, då är det bara en dag kvar tills min älskling kommer och jag får mitt liv tillbaka. Cant wait!


Kommentarer
Postat av: vanessa och jocke

stäng ner bloggen för fan, FÖR DEN SUGER! du får ha kvar den om du skriver ett inlägg utan att nämna william. Det vore roligt, skoj!

2009-03-01 @ 21:40:34
Postat av: nea

Om ni stör er på att jag inte skriver om annat än William så är det ingen som tvingar er att läsa min blogg!

2009-03-01 @ 21:42:18
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0