Trött på inget, Trött på allt!

Det är på gränsen till tragiskt att mitt liv rasar samman efter bara några timmar utan William. Eller ja, några och några timmar.. Har faktiskt inte träffat honom sen halv åtta imorse och han kommer inte hem förrän om två timmar. Dessutom har jag ont i magen. Det känns som att vad jag än gör så blir det fel. Jag är så less på att aldrig kunna göra alla nöjda. Det är alltid någon som blir besviken.. Och jag orkar inte längre! Just nu vill jag inget hellre än krypa ner i min mans famn och bara försvinna från verkligheten. Ta en paus ifrån allt tänkande och bara få höra honom viska i mitt öra att allt är bra. Men det får vänta några timmar. Och tills dess sitter jag här med min ångest som enda sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0