This time its different!

Aaaah! Jag är så galet trött. Vi var barnvakter till mina kusiner igårkväll och kom inte därifrån förrän vid tolv tiden, då var jag hur utmattad som helst efter att ha försökt underhålla en övertrött snart-tre-åring. Sen gick vi upp redan vid halv tio imorse för enligt William som jobbar från klockan sex i veckan tyckte att det gilldes som sovmorgon ( det gör det inte!!! ). När vi vaknat och duschat och fixat och allt sånt hämtade vi upp min mamma, så åkte vi till IKEA och H&M, jag köpte en massa finfina saker! Sen släppte vi av mammsen igen, åkte hem och tittade på lost, William åkte iväg för lagfotografering, jag somnade, efter ett tag så vaknade jag, och nu sitter jag här! ¨



Im glad I didnt die before I met you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0