Tack på förhand!

Jag är så less på folk som klagar över att jag är för mycket med William eller pratar för mycket om honom. Jag gick igenom ett helvete och han gjorde att jag kunde ta mig igenom det, han fanns där från mig redan från början och lyssnade, stöttade och gjorde allt för mig. Vart var ni under den tiden? Om det inte var för William och min mamma kan jag inte säga hur jag hade mått idag. Eller om jag hade mått överhuvudtaget. Så istället för att gnälla kan ni väl försöka glädjas åt att jag hittat någon som bryr sig? Och om ni fortfarande stör er så läs inte min blogg, prata inte med mig och håll era åsikter för er själva!

Kommentarer
Postat av: Mamma

PRECIS!!



I nöden prövas vännen!



Tack lilla gumman, jag finns alltid här för dig, det är bara att höra av dig.

Jag älskar dig!

Många pussar och kramar

Mamma



Ps. Wille är den bästa pojkvänn jag kan tänka mig för Nea och om ni inte har hittat en hälften så bra karl så är inte det Neas eller Willes fel, låt dom va!

2009-03-02 @ 07:59:46
Postat av: tjäder

HEEJA NEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OCH MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-03-02 @ 16:26:21
Postat av: vanessa

oj, det var inte allvarligt menat, nea. Jag är fakitskt väldigt glad för din skull, hoppas att du vet det. Men förlåt iallfall för att du tog illa upp.

2009-03-02 @ 17:58:46
Postat av: nea

Det är lugnt.. Men jag blev ledsen, så du får gärna hålla sånt för dig själv i framtiden.. Och Jocke ska inte säga något överhuvudtaget!

2009-03-02 @ 18:57:39
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0