MIN blogg är MIN blogg

För att ingen ska missförstå något är det först och främst min blogg så jag bestämmer vad jag vill skriva om. Och jag vill skriva om saker som ligger mig nära om hjärtat, det som ligger mig allra närmast är min pojkvän och det är en av anledningarna till att jag skriver så mycket om honom. Den andra anledningen är att jag spenderar 99% av min tid med honom så det finns inte så mycket annat att skriva om. Den tredje anledningen är att jag är upp över öronen förälskad i honom och för första gången i mitt liv är jag verkligen lycklig, detta gör att jag inte kan sluta prata/skriva/tänka om eller på honom. Trots att det är min blogg så har ganska många personer klagat på att jag skriver för mycket om honom. Så därför har jag nu gjort om min blogg som förut handlade om mitt liv och mina åsikter i största allmänhet till en blogg som handlar om kärlek. Detta gör det legitimt för mig att skriva precis hur mycket jag vill om William utan att någon kan klaga. För det är vad bloggen handlar om, min kärlek och det är han som är min kärlek. Om ni fortfarande stör er så är det ingen idé att läsa min blogg för jag kommer inte sluta skriva om honom!

Kommentarer
Postat av: ness

haha, way to go nea! det var fyndigt av dig

2009-03-08 @ 17:26:45
Postat av: nea

Jag är en väldigt fyndig person :)

2009-03-08 @ 17:28:50
URL: http://neachpeach.blogg.se/
Postat av: Maado

Så jäkla trist med människor som inte kan förstå att en blogg är personlig oftast och då skriver man precis som man vill.

Som tur är klagar ingen på att jag skriver om min kärlek ännu :P

Dom klagar mer på sexet haha

2009-03-08 @ 19:11:07
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: ness

Jag kanske borde starta upp en bitterfitta blogg? Det skulle nog gå runt faktiskt ;)

2009-03-08 @ 21:39:01
Postat av: tjäder

bud :$

2009-03-11 @ 04:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0