Mellow Yellow

Jag har gula naglar, känns spännande! Imorgon och på onsdag blir det jobb och jag känner redan nu hur tröttheten börjar krypa på mig. Bara jag tänker på att jobba blir jag helt utmattad. Men det är inte så långa dagar så det är ingen större fara. För tillfället sitter jag i pyjamas och väntar på att William ska komma hem ifrån fotbollsträningen så vi kan gå o sova.. Måste ju vara utvilad imorgon så jag orkar med alla barn. Världens mest ointressanta blogginlägg, jag vet.. Men jag kände för att uppdatera lite så jag slänger in några bilder oxå. En på min nya mys-tröja som jag fick av älskling ( med autografer på baksidan ) och en på mina naglar förstås!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0