Just keep swimming

Hej på er allihopa! Är helt sjukt trött nu så förvänta er inget spännande inlägg, men jag tänkte i alla fall uppdatera läget lite. Dagen har spenderats med William ( kors i taket ) på bland annat IKEA där vi valde ut soffa, vardagsrumsbord och lite annat sånt där så vi får ett hum om hur mycket pengar vi måste spara innan flytten sker. Vi gick även in på djuraffären vilket ledde till att vi paxade en fisk som vi ska hämta imorgon. Haha, vi och våra fiskar.. Nu är mannen på fotbollsträning och jag har förbrukat tiden genom att läsa bloggar, "slita" ett par jeans och måla naglarna. Det är mer än en timme kvar tills han kommer hem och vad jag ska göra fram tills dess har jag ingen aning om, får väl ta o hitt på nåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0