Honey, Im home!

I helgen har vi varit och hälsat på min Farmor och Farfar i Norrtälje! Det var trevligt men nu känns det bra att vara tillbaka i civilisationen. William fick se en massa bilder ifrån vårat landställe och nu längtar jag tills i sommar så jag kan ta med honom dit ut! Egentligen längtar jag efter sommaren i största allmänhet och att kunna åka dit ut är bara en bonus.Jag är helt frälst på pinuppor för tillfället så just nu sitter jag och kollar efter prickiga klänningar och söta skor.. Vilket är ännu en anledning till att jag längtar efter sommaren, så jag får klä mig i de prickiga klänningarna och söta skorna. Än så länge kan jag ju bara drömma om dom.
Båda bilderna kommer ifrån http://www.pinupgirlclothing.com/

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0