BANG och smutsen är väck!

Städa städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul. Ja nu är det ju inte fredag, men jag har städat i alla fall! Större delen av lägenheten har fått sig en rejäl omgång och mina fingrar ser fortfarande ut som russin, "cillit bang russin" närmare bestämt! Nu sitter jag bara och väntar på att min man ska komma hem ifrån träningen så jag kan börja med maten. Det blir sen middag idag eftersom att vi båda haft en massa saker att göra så jag är hungrig som ett djur! Idag åkte pappa upp till Sälen med jobbet för att åka skidor ( läs: bryta ett ben eller två ) så jag och Wille har lägenheten för oss själva tills på söndag, hallelujah! Ikväll blir det myskväll, först middagen som sagt var, sen Lost, South Park och Two and a half men. It cant get better!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0