Babys coming back

Cirka 21 timma kvar tills min man kommer hem, YAY! Idag ska jag plocka lite hemma, försöka få plats med alla mina nya kläder in garderoben och sånt. Wish me luck, I need it! Som jag skrev tidigare så är det ingenting som fungerar så bra mot hjärtesorg som shopping. Vilket gjort att den senaste veckan resulterat i två koftor, två par byxor, två par skor och lite underkläder och annat smått. Dessutom ringde William igår och sa att han köpt kläder till mig ( Världens bästa pojkvän, jag vet!! ) så funderar på att kasta ut pappa ur lägenheten och göra om hans sovrum till en garderob! Nu ska jag försöka få i mig lite mat, efter det blir det fortsatt småplock, sen träning, sen hem till William och mata katterna, sen hem och lägga mig så det blir tisdag morgon fort, för då kommer han hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0