You had my heart, at least for the most part.

Nuuu bara sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Wille är på jobbet och det är minst två oc h en halv timme kvar tills han kommer hem. Jag har redan kollat igenom allt roligt som finns att kolla igenom på datorn ( läst bloggar o så ), jag har ätit frukost och eftersom jag är världens bästa flickvän och det är Willes dag att ta disken idag så fixade jag det oxå så han slipper göra det när han kommer hem från jobbet och är alldeles trött och sliten. Tyvärr är det praktiskt taget storm ute så jag kan inte gå ut o lägga mig på tomten eller något sådant, jag får snällt stanna inne och läsa idag.. Och har ni ingenting att göra så lyssna på A little piece of heaven med Avenged Sevenfold, både låten och videon är grymma!

She was never this good in bed
Even when she was sleepin’
Now she’s just so perfect I’ve
Never been quite so fucking deep in

Kommentarer
Postat av: tjäder

we fell apart, let's make a new start



everyoby's got to die sometime

2009-06-07 @ 01:48:06
Postat av: nea

But baby dont cryyyy!

2009-06-07 @ 20:06:00
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0