W'zup?

Nu har William än en gång lämnat mig åt mitt öde.. Han är nämligen och tittar på film hos Benny och jag måste komma på något att underhålla mig själv med. lutar åt att det blir en lång varm dusch och sedan krypa ner i sängen och titta på Privileged. Egentligen så skulle jag gått på fest ikväll men eftersom jag var utomhus hela kvällen och halva natten igår ( På Lida countryfestival ) så har min hals allt annat än återhämtat sig.. Till sällskap ikväll har jag i alla fall lite naturgodis och en Loka så jag antar att jag klarar mig. Imorgon har William och resten av boysen fotbollsturenering på Östermalm så jag och Mammsen ska kolla första matchen och sen iväg och fika! Så det är väl lika bra att lägga sig tidigt. See you later krokodil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0