And all I hear is ay ay ay ay aaa

Hetaste smink-trenden i höst är sotade ögon och bleka läppar.. Jag gillart inte, inte för att jag tycker att just den smikningen är ful utan tvärtom! Det är det snyggaste som finns och jag vill inte att alla andra oxå ska gå runt så. Jag hatar trender!

Igårkväll kom jag på varför jag inte dricker längre, man blir så sjukt sliten dagen efter!! Inte bakis, bara sliten!
Jag hade i alla fall kul och pratade på som aldrig förr med allt och alla som ville och inte ville lyssna. Och Molle, du behöver inte be om ursäkt.. Öl ska ju vara bra för håret har jag hört! ;)

På mig hade jag skinn byxor och ett vitt genomskinligt "hängigt" linne. Det enda problemet var att desto mer tid som gick, desto "hängigare" blev linnet.. Jag hade lika gärna kunnat strunta i att ha det på mig i slutet av kvällen..



Så här såg mestadels av kvällen ut genom mina ögon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Molle - häll inte öl i min dotters hår fler gånger nu bara för att hon sa att det ska vara bra för håret.

Hälsningar

Neas mamma

2009-06-15 @ 07:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0