Intressant?

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Pappa antar jag?!
3. Hur lång är du? 1,74.
4. Vilken var den senaste film du sett? Seven ( Wille tvingade mig )
5. Vem ringde du senast? Mammi.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Precis :)" till William.
7. Vad är dagens planer? Brun utan sol och sen dusch!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på till vem, men oftast sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Idag på jobbet!
11. Vilken ögonfärg har du? Gråa enligt mig, blåa enligt andra.
12. När vaknade du idag? Alldeles för tidigt!
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittar Maja varje dag, gills det?
14. Vilken är din favoritplats? Williams famn!
15. Vilken plats föredrar du minst? Där man tar blodprov hos vårdcentralen!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Williams famn!!!
17. Vad skrämde dig som barn? Det mesta, precis som nu.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag skrattade åt mig själv nyss tragiskt nog..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Noppsnopp, har någon enstaka faktiskt!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två, om inte Wille snor den ena..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Inga kommentarer... Fråga Vanessa!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor är mitt liv!
26. Är du social? För social!
27. Vilken är din favoritglass? Den där magnum med jordgubb och vit choklad!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Se fråga 25
29. Tycker du om kinamat? Föredrar Thai!
30. Tycker du om kaffe? Ibland.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten!
32. Sover du på någon särskild sida? Den som är närmast väggen.
33. Kan du spela poker? Tveksamt..
34. Tycker du om att mysa? Väldans mycket!
35. Är du en beroendemänniska? Japp.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men min gamla bästis fyller år dagen efter.
37. Vill du ha barn? Jajamensan!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska and un poco epanol.
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var liten!
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, varmare så.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Se fråga 25.
42. Äger du dyra smycken? Japp, men det är arvegods.
43. Har du någon gång testat narkotika? Noppsnopp, jag är en snäll flicka ju!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ( hö hö hö ) Sallad faktiskt!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Molle :D YAAAY!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på armbågen som jag fick efter att Ollvan kastat mig på ett berg på fyllan, tack tack!
47. Vad har du för ringsignal? Stand and Deliver med No doubt.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog en del någonstans..
49. Flirtar du mycket? Med allt och alla tydligen, dock omedvetet!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Kims studentskiva.
51. Kan du byta olja på bilen? Ehm.. nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nopp!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Människohamn.
54. Läser du dagstidningen? Njae.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp.
56. Dansar du i bilen? Om det är en bra låt på radion så.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 11.45 ( min läkartid tills på torsdag ) 
59. När var du i kyrkan senast? Åsas begravning.
60. Vilka personer utmanar du? Ingen alls, det här var en tråkig lista!

Kommentarer
Postat av: jaqueline

den var välldigt lång

2009-06-09 @ 20:11:44
Postat av: Mamma

Fråga 11: Blågrå :)



Fråga 43: Tack!! Jag älskar dig :)



Fråga 53: Är du redan klar??



Fråga 59: 20 november 2008, Alices begravning.

2009-06-10 @ 07:36:41
Postat av: Molle

Fråga 45: Jag får väl lyfta på hatten... :P

2009-06-11 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0