I'm aliiive!

Kanske är dags att skriva något nu?

Har spenderat hela helgen ute i skärgården utan varken el eller dusch eller andra nödvändigheter, men jag hade i alla fall min man.. Det nödvändigaste alltså! Tyvärr mår min hals inte särskilt bra och det är sånt jävla tryck i mitt huvud och har varit det de senaste dagarna så jag bara väntar på att det när som helst ska explodera.

Hmm, vad har jag mer gjort för kul då?
I onsdags var vi på Gröna Lund och åkte karuseller, vann en massa gosedjur och såg hardcore superstar som var en stor besvikelse.. Dom är hundra gånger bättre på skiva än vad dom är live!!

Eftersom att jag ska jobba imorgon är det sängen som väntar nu, men ska nog kolla på en film först, för jag är inte särskilt trött.
Och förresten, William har fått sitt drömjobb! GRATTIS ÄLSKLING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0