Grattis till mig!!

Det har gått 25 minuter nu och det är än så länge den bästa födelsedagen i mitt liv! Klockan slog tolv samtidigt som Winnerbäck sjöng i bakgrunden " Det här är slutet på resan och början på en ny, med dig med dig med dig". Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!! Nu är jag ingen dum tonåring längre som gör korkade saker och fattar idiotiska beslut, nu är det början på något nytt, med William! Som dessutom är världens bästa pojkvän och ger världens bästa presenter! Vad jag fick får ni vet imorgon! Mwaaah!




Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS, GRATTIS, GRAAAATTIIIIISSS!!!! På födelsedagen Puss & kram min älskade Linnéa.

/Mamma

2009-06-30 @ 07:58:45
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen!!:P hoppas du får en bra dag<33

2009-06-30 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0