Tut Tut

Igår blev vi bilägare! Eller okej, William står på papperna men han säger att det är miiinst lika mycket min bil. Och jag älskar den!! Det är en  röd Volvo s40 modell 05 och den ser praktiskt taget oanvänd ut. Efter att vi hängt upp "doft hjärtat " som det står "Love is in the air" på och som luktar godis så åkte vi iväg och köpte våtservetter som vi ska ha i handsfacket och ett sånt där cd fodral som man sätter på den där solskyddsgrejen över rutan som man fäller ner ( kommer inte på vad det heter.. Har det ens ett namn? ). Så nu är det finfint! Och som mn svärfar sa, " den är större än vad man tror, man får lätt in barnvagnen i bagage utrymmet". Jag tyckte det var väldigt roligt att han inte sa typ golfklubbor eller nåt sånt.. Känns som att alla bara väntar på att jag ska börja ploppa ut ungar på löpande band. Men icke sa nicke, inte ännu! Nu har jag blivit jättetaggad på körkort och i helgen ska Wille lära mig att köra lite, känns farligt!

Imorgon så bär det av upp till Bollnäs, så jag uppdaterar väl när vi kommit hem därifrån ( Om vi överlevde med mig bakom ratten ) Puss!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Vad kul då kan ni åka till katrineholm det är ju en så rolig stad som du kansek vet?

eller inte

jag tyckte den var jätte fin

2009-07-24 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0