Days go by..

SÅÅ har ännu en helg passerat.. I fredags var jag först med Sophia i Farsta ( jag köpte bara ett par skor ) och sen åkte vi till hennes underbara lägenhet och lagade middag. Efter det skulle jag bara hem och ta det lugnt för William var hos en kompis och hade fifa turnering.. Men så pratade jag med Vanessa och hon skulle in till stan för att träffa en massa killar hon inte kände, och det kunde jag inte låta hnne göra ensam! Så jag slängde på mig nånting och följde med. Först satt vi och frös ihjäl på Melanders och väntade på att dom skulle komma, och när dom väl gjorde det var dom rejält packade hela bunten. Vi gick vidare till skrapan ( åkte först hiss 25 våningar och sen fick man gå trappor den sista vägen, usch! ). Eftersom att jag inte dricker nu för tiden ( NEJ jag är inte gravid, bara förnuftig ) så upptäckte jag ganska snabbt att krogen är precis så vidrigt som jag föreställer mig att den är när jag ligger hemma en fredagskväll och inte har något att göra. Äckliga gubbar drog i mig och försökte prata med mig och jag fattar inte varför dom inte bara kan låta en va? Ett vider rapade mig till och med rakt i ansiktet bara för att jag inte ville gå iväg med honom. Så Jag ringde William och han fick komma och hämta mig.


Igår så tog vi det lugnt, sov halva dagen och sen kollade vi på en massa avsnitt av Paris HIltons new BFF, Go brittany!
Imorse ringde Mange och väckte oss för Johan var sugen på en svamp macka så det var bara för oss att följa med ut o plocka svamp.. Fast vi hittade ingen.. Men jag åt lite blåbär.. Det var gott!


Nu är William och spelar Fifa ( Japp.. igen! Måste vara väldigt kul det där spelet ) men jag tror han kommer hem när som helst. Jag börjar bli hungrig. Kanske ska äta något.. Godnatt i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0