Bläe på stora döda fåglar!

Jag ska aldrig ha utekatter! På mattan nedanför matbordet ligger det just nu en halväten råtta, en spya och en stor död fågel. Och så menar jag en STOR död fågel! En björktrast närmare bestämt, och dom är inte små om man jämför med fåglar som katter valigtvis brukar släpa in. USCH!
 
För tillfälet håller jag på och packar och fixar mig i ordning, William slutar jobbet klockan två och en timme senare beger vi oss ut i skärgården. Imorgon är det den årliga fotbollsmatchen mellan Svartlöga och Rödlöga. William och pappa är taggade till tusen och på kvällen efter matchen är det bryggfest för hela ön. Nästa helg är det ett-årsdags firande som står på schemat! I 365 dagar har min man då stått ut med mig, bara det är en anledning till att älska honom till döds!



Ser ni hur SJUKT stor dom är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0