You're so damn hot!

Det har varit en lugn helg.
I fredags var jag ute och promenerade med Jonas, det var trevligt att prata gamla minnen :)
I lördags målade jag och pappa i hans sovrum och lite senare hämtade Malin upp mig och så åkte vi och tittade på Mattias spelning :) han var jätteduktig! I söndags var vi först och hälsade på min lilla bebis ett tag, sedan åkte vi hem och målade andra omgången i pappas sovrum, det blev fint! Nästa helg är det dags o tapetsera mitt rum oxå, vi skulle ha gjort det i helgen men vi hann inte.
Nu har jag slutat så jag och Malin ska bege oss till bussen.


Kommentarer
Postat av: MARRE

Varför skriver du aldrig någonting om mig? hur underbar och bäst jag är som person, vilket jag vet att jag är men ändå.. man vill ju höra det oftare :D HAHAHHAHA!! Puss på dig.

2008-01-16 @ 14:09:12
URL: http://nelgardhasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0