You give love a bad name

Jag sa; Men ****, du har flickvän. Skärp dig!
Han svarade; Varför ska hon få stå i vägen för dig och mig?

Är det bara jag som inte riktigt förstår mig på killen? Eller killar i största allmänhet?

Jag har i alla fall bestämt mig nu. Jag ska vara singel! Det funkar helt enkelt inte, först och främst måste jag koncentrera mig på att återhämta mig ifrån tidigare händelser och gå vidare helt. Och sen så har jag märkt att jag den senaste tiden bara får fel sorts killar efter mig. Jag har alltid sett mig själv som den typiska "flickväns-tjejen". Ni vet den där tjejen som man vill ta hem till mamma och dricka te med? Dom som känner mig bra är nog villiga att hålla med. Men de senaste månaderna har jag kommit fram till att killar tydligen inte ser mig på det sättet, dom ser mig som " en gångs grejen " Den där tjejen man har lite kul med utan att flickvännen någonsin behöver få reda på något. Så kan vi inte ha det! Jag vet att jag kan vara väldigt flirtig mot killar i tid och otid, men det är så jag är.. jag får väl ta o sluta med det nu antar jag, så att killarna verkligen förstår att dom inte har någon chans! För det har dom inte!! Killar suger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0