Udda, mycket udda!

Det är det vi är, Malin och jag!
I lördags var vi på 22 års fest hos Malins systers pojkvän Benny, det var riktigt trevligt! Trots att Malin drog till stan med hälften av dom som var där och lämnade kvar mig med andra hälften som jag inte kände. Men jag hade kul ändå :D Och innan Malin åkte så hann vi med en hel del.. Jag bekräftade att jag hade fått tillräckligt med sprit i mig när mina läppar började domna bort ( dom gör alltid det ) och då tyckte hon att det var en bra idé att bita mig i läppen för o kolla om ifall det verkligen stämde. Men det gick inte så bra med tanke på att jag är omöjlig att få tyst på när jag väl har börjat prata, så till slut utbrast Malin " men nea håll käften då, hur ska jag annars kunna bita dig?!". Efter det så blev vi på riktigt party humör, men vi hade inte druckit tillräckligt mycket för att dansa när ingen annan gjorde det, så istället gick jag och malin in i sovrummet och shakade till Britney Spears, sen kom Bennys bror in och började studsa i sängen oxå, det var kul! Sen åkte dom som sagt var in till stan och lämnade mig eftersom jag smart nog hade glömt mitt leg hemma.. Men dom kom tillbaka runt halv fyra tiden, då tog vi en taxi hem. Så jag kom väl i säng någon gång runt fem tiden. Dagen efter blev jag uppsläpad av min mamma klockan åtta på morgonen för då skulle vi minsann tapetsera.. Jag mådde inte bra kan jag säga!
Men allt som allt hade jag en lyckad helg, jag fick ju vara med min underbara Malin! Jag är så glad att vi hittat tillbaka till varandra, och dessutom kommit varandra närmare än innan!

If you want to fight
I'll stand right beside you
The day that you fall
I'll be right behind you
To pick up the pieces
If you don't believe me
Just look into my eyes
'cause the heart never lies!


benny, Malin och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0