Något uttråkad..

Nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli mycket så jag får bege mig härifrån.
jag slutade för ett tag sen men det är hockey ikväll och jag orkar inte åka hem för att direkt åka ner till hallen, så istället sitter jag här och fördriver tiden.
Hittills har jag läst mitt horoskop, laddat upp bilder på facebook, letat som en galning på internet efter tips om hur jag bäst ska matcha min skinnkjol och pratat med min vän Henrik.
Självklart har jag även hunnit hitta ungefär 4 par skor och ett antal klänningar som jag känner att jag bara "måste" ha. Men ekonomin tillåter inte riktigt det just nu.. Och pengarna jag får nästa månad måste jag lägga undan inför våran lilla trip till Ullared. Suck.. jag behöver verkligen spendera pengar på saker jag inte behöver just nu! Efter det skulle allt kännas så mycket bättre! :P Men jag har i alla fall något att se fram emot, nästa fredag ska jag vara med alla mina små söta vänner, och vi ska ha helt underbart roligt!! :)

Kommentarer
Postat av: MARRE

Ullared kommer äga! :D

2008-01-17 @ 09:02:29
URL: http://nelgardhasa.blogg.se
Postat av: neeea

Lätt att det kommer, ROAD TRIP -08

2008-01-17 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0