Livin la vida loca.

Sista veckan på lovet har varit ett enda virr varr. Jag tror inte jag har sovit mer än tre timmar i streck.. Det har varit händelserika dagar. Under veckan som gått har jag; 

♥ Intagit oändliga mängder alkohol.
♥ Förbrukat ca 40 par strumpbyxor....
♥ ...och två ton hårspray.
♥ Skickat ett "du och jag är inte längre vi" sms.
♥ Varit i en lada i skogen med en massa vidriga raggare.
♥ Pratat med en man i rullstol.
♥ Spenderat en mysig natt med min favvo rockstar.
♥ Druckit öl med sugrör ( min nya grej! )
♥ Haft en "nära film" upplevelse.
♥ Sjungit Singstar
♥ Haft ett äventyr i en bastu med en söt pojke.
♥ Kört " jag har aldrig ".
♥ Umgåtts med söta flickor från göteborg.
♥ Gett en hårig man ifrån Eskilstuna allvarliga hörselskador.
♥ Stött ihop med Bessan helt omotiverat, TVÅ GÅNGER.
♥ Hällt i en liten 15 årig pojke avslagen öl.
♥ Hjälpt Emilia att hitta ett par fina skor hon kunde ta med sig hem ifrån festen.
♥ Burit lösögonfransar.
♥ Klättat i berg med siden pumps.
♥ Ätit ostkakor klockan fyra på morgonen.
♥ Haft en intressant diskussion med mitt ex angående hans kärlek till mig.
♥ Blivit jagad genom en park av ett annat ex.
♥ Tittar på hockey med Henke.
♥ Ätit 14 sushi bitar och en hamburgare till lunch.
♥ Umgåtts med "Myrängen Locals" en massa.
♥ Haft jävligt roligt!!


Kommentarer
Postat av: jaqueline

låter som om du har haft kul:):(

2008-01-07 @ 15:36:36
Postat av: ness

HAHAHA :D myrängen locals hahahahahahahaa

2008-01-11 @ 10:29:10
Postat av: neeea

HAHAHAHAH I know!! fyndigt av mig :D

2008-01-14 @ 10:17:30
Postat av: MARRE

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH!! Rolig lista :D:D

2008-01-16 @ 14:09:58
URL: http://nelgardhasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0