I know who you are and I dont love you anymore.

Det är som sagt var helt slut mellan mig och Stefan. Och han har bara sig själv att skylla!! Det spelar ingen roll att han försöker lägga skulden på mig, det som han syftar på hände i somras och vi var över det. Vi skulle starta om på nytt, lägga allt det gamla bakom oss och gå vidare. Jag trodde att vi kunde lita på varandra, men uppenbarligen så trodde jag fel.
Men det är han som går miste om något, inte jag! Jag behöver inte längre anpassa mig för att det ska passa honom. Jag behöver inte längre oroa mig för att han ska bli förbannad bara jag nämner någon annan kille.
Och jag har inte längre någon som vänder allt jag säger och gör emot mig. Jag har ett liv, som jag styr, inte han! TACK SÅ MYCKET!!
jag trodde att jag skulle vara mer ledsen än vad jag är, för jag har trots allt tagit det ganska bra. Jag grät i några dagar, shoppade upp några tusen, drack lite alkohol och sen var det klart!


when we were together I  was blown away
just like paper from a fan
but you would act like I was just a kid
like we were never gonna' last
I think you know you've lost the love of your life
you said I was the best you've ever had
you're thinking of the way you should have held my hand
and all the times  you'd say you didn't understand
you never had our love written in your plans
but now I'm in demand!

Kommentarer
Postat av: MARRE

Jag vill träffa honom! HAHAHA!!

2008-01-16 @ 14:09:43
URL: http://nelgardhasa.blogg.se
Postat av: nea

HAHAHA nej!! det vill du inte!! :P

2008-01-16 @ 14:11:49
Postat av: MARRE

HAHAHHAHHAA JOO!!

2008-01-16 @ 14:15:19
URL: http://nelgardhasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0