Huddinge kommun är onda varelser..

Dom har nämligen bestämt sig för att blocka både facebook och msn i skolan.. Detta innebär att jag som inte har internet hemma känner mig lite smått våldtagen. Hur ska jag nu överleva? Varje gång jag kolla min mail får jag abstinens besvär, att se dom där små påminnelserna gör ont " isak wrote on your wall" eller "maria made a comment about your photo".. AAAAAAAAAAAAAAAAAH! Nu förstår jag hur rökare känner sig, det måste vara jävligt jobbigt att försöka sluta när folk överallt går runt med en cigg och blåser rök åt alla håll och kanter. Varför tänker ni inte på oss för? På oss som försöker sluta? Varför? Varför? Varför?
Nu kom precis Malin och lät ungefär " uuuuuuuuuuuäähj" i mitt öra, det simpla lätet beskriver exakt hur jag känner inför hela den här situationen! UUUUUUUUUUUUUUUÄÄHJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0