Djurgården-HV71 igår..

Det började ju så bra.. men inför tredje perioden anade jag att någonting skulle gå snett så jag bestämde mig för att gå o tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen hörde jag pappa ropa lite upprört " men det ska ju vara dubbel utvisning då för i helvete ", jag insåg att risken är stor nu att det blir slagsmål, och det vill jag ju inte missa. Så jag sprang tillbaka o kastade mig ner framför tvn, och jag hade rätt i båda fallen.. det blev slagsmål och det gick snett, reducering från hv till 2-2.. DUMT! Men men, ett poäng mot serie ledarna är bättre än ingenting alls.. Då är det bara o hoppas på tre poäng mot Skellefteå på torsdag, jag tycker inte om Skellefteå. Jag rent ut sagt HATAR Skellefteå.. Det är nog deras attityd, och deras nummer 8.. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0