Another day is going by..

Idag har jag varit hemma och passat min bebis, han är det gosigaste som finns!!
Men jag har saknat mina käre vänner i skolan, förhoppningsvis så har dom klarat sig utan mig.. men jag tror inte det.. dom avgudar mig! Det är till exempelt Marre som övertalade mig att skriva ett blogg inlägg nu.. she just cant live without me ;D haha!
Jag och Albin har gosat en massa idag, och så har vi hoppat och studsat och skrattat och lyssnat på musik och dansat! Han är verkligen världens gulligaste unge.
Någon som tittade på Grammis galan igår? Det gjorde jag, när Lars Winnerbäck spelade så hade jag rysningar över hela kroppen. Och när han vann priset för årets låt kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Han är så underbart bra! Och den 9/8 är det dags att se honom live igen, för sjätte gången! Jag längtar!!
Ikväll blir det IKEA, jag och pappa ska åka dit och byta en hatthylla som var trasig. Och så ska jag köpa hyllor till mitt rum också. Ska förhoppningsvis få det tapetserat i helgen :) Och så ska vi måla i pappas rum. Det kommer bli jättefint! Känns som att vi börjar få ordning på det nu, sen är det bara ena hallen och vardagsrummet kvar att måla och tapetsera.. Trevligt Trevligt :)
Jag har hunnit med att shoppa lite idag oxå, lite hudvårds produkter, body lotion och en mascara :) Duktig nea!
Men imorgon bär det av till skolan igen i alla fall, så Malin o Marre överlever ;D



Gullungen!! <3


Kommentarer
Postat av: MARRE

Söt bebis! :D

2008-01-16 @ 14:09:24
URL: http://nelgardhasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0