2007, dra åt helvete!

2007 är över, och det är ett år jag ska göra mitt bästa för att förtränga!
Jag kan knappast påstå att det här året bärjade bättre.. det började med tårar och svek. Precis som vanligt..
Två killar som jag har varit villig att offra allt för har visat sig vara större idioter än vad jag trodde dom var.
Men det är fan slut på det nu.
Stefan, glöm mig!!
Dick, NEJ! Jag tänker inte komma o hälsa på dig när din flickvän inte är hemma! Glöm våran överrenskommelse!!

Igår drog mina tjej kompisar upp mig på scenen när vi var ute för att sjunga "I will survive". Enbart för att jag hade sagt att man gör det på film när man är sårad. Det verkar kännas bättre efter det. Så vi gjorde ett försök, och nja.. bättre kändes det väl inte. Men det var en rolig upplevelse!!
Sen hamnade jag på en efterfest. Det var jag, typ tolv killar och Admans flickvän. Hon var trevlig!
Jag gjorde kanske en del saker som jag inte borde ha gjort. Och jag skulle nog inte gjort det vanligtvis.. Men shit happens, When you party naked!!


Kommentarer
Postat av: MARRE

Nytt år - nya möjligheter. You go girl!

2008-01-16 @ 14:10:29
URL: http://nelgardhasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0