X-mas by myself!

Här sitter jag och har inget att göra.. Just det, ensam på julafton! Men det är bäst så. Först och främst har jag inte mycket över till julen, jag gillar den lixom inte. Och sen är jag fortfarande hostig så det är nog smart att stanna hemma så jag kanske blir frisk någon gång. Så därför ska jag bara pyssla om mig själv idag och hoppas att dagen går fort. För ikväll kommer William hit, och då blir det julklappsbyte! Jag är så nyfiken på hur han kommer reagera över min julklapp. Vad det är? Det kanske jag skriver imorgon! Nu ska jag bege mig till mataffären och handla lite.. Mest sånt som man egentligen inte ska äta på julen :) bara för att! Så god jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0